Maandagsgevoel

november 13, 2007

Ik  vind maandag best wel een naar-uit-te-kijken-dag in de week. Zeker als ik werk. Maar zie, ik werk momenteel  (nog altijd) niet, en ik had gisteren dat gevoel weer nen keer.

’t Begon met ’t goeie humeur van mijnen vent. Altijd heerlijk!

En in Delhaize was het veel te druk, en in de lange rij aan de kassa werden we aangesproken door een gast die vertederd was door Clarisse in de draagdoek. Hij had stemvolume voor heel Ledeberg, en veel bekijks, zeker toen hij zei ‘dat uugtijd was ne kleinen te maken’, zijn dochter dateerde van 7 jaar geleden. Het was zo ongedwongen dat het deugd deed, een mens zou meer van die gesprekken moeten hebben in de supermarkt. Ondanks de wat afkeurende blikken van anderen (waar ik mij niks van aantrek): Lang leve de diversiteit!

Bovendien hebben we zéér laat gegeten (omdat we te lang aperitiefden en de steengrill op zich liet wachten) en nog eens goed gebabbeld. Iets wat we veel te weinig doen nu die 2de pruts erbij gekomen is.

Trouwens, de foto’s van het geboortefeestje zijn gearriveerd. Ze staan bij de rest van de foto’s. Wat zouden we toch zonder onze Benny (en zijn papa) doen?

Geef een reactie

