We zijn de waanzin nabij

december 31, 2007

Het bezoek van president Bush aan de Baltische Staten kreeg gisteren een plaatsje in de reportage van Michael Palin op Canvas. Een topkok aan het woord over het bereiden van rivierkreeft voor Bush.
3 dagen. 3 dagen waren nodig, enkel en alleen om het feestmaal voor te bereiden. Een hoop veiligheidsmensen en koks en zo meer ten optelle.
En dat allemaal voor het eten van één man en zijn entourage (22). Waar zijn we in godsnaam mee bezig?

Bovendien nog een onnozele reclame van imodium moeten slikken. (zo in de trant van: je kunt kiezen als je diarree hebt: of je gaat bijna ten onder aan krampen en last of je gaat popcorn eten in de cinema met je maten)

Jakkes. Ik weet soms niet meer of de tv mijn medium wel is.

3 Reacties to “We zijn de waanzin nabij”

  1. Tante ingrid said

    Gezond boerenverstand gebruiken zou ik zo zeggen!
    Daar kom je verdraaid altijd heel ver mee.

  2. Rik Sohier said

    Ooit al eens meegemaakt voor een bezoek van de Britse prinses Margareta( denk ik toch) aan Poperinge. En de Belgische koningin Fabiola moest een toiletbril hebben, een roze, die nog nooit gebruikt( bezeten) was. Ik weet niet of ze die inderdaad gebezigd heeft.
    Alle risico’s op aanslagen , vergiftiging en dergelijke worden zorgvuldig uitgetest.
    Peter

  3. Els said

    Ik verbaas me nog steeds over de t.v. reclame van Imodium, die vrouw zegt”of je wacht tot het weggaat of je neemt een Imodium smelttablet….volgens mij betekend dat dus dat het met zo’n tablet juist niet weggaat. Ze had moeten zeggen “of je wacht tot het VANZELF weggaat….stom hoor.

Geef een reactie

