Zonder onderbroek – Onderbroeken part two

februari 9, 2008

Voor diegene die op Google zoekt: zonder onderbroek-sexy meid 17 jaar West-Vlaanderen.
Neen hoor, hier niet.
Misschien een gevolg van het nieuwe boek van Muriël Scherre en compagnon?
Niet voor mij, de Muriël Scherre-hype. En zeker niet haar bedverhalen. Het kan me geen barst schelen wat zij in bed uitspookt en ik huiver van al die sekshandleidingen. Ook die type Goedele Liekens. Eén pot nat waar ik echt niet van hou. Straks hebben we nog handleidingen nodig om naar het toilet te gaan.
Ik hou van seks, met bijhorende bedgeheimen. Niet zomaar geheimen. Hou ze maar lekker voor jezelf. ‘k Hoef zelfs geen nabesprekingen te houden in bed. Phoe.

2 Reacties to “Zonder onderbroek – Onderbroeken part two”

  1. Rik Sohier said

    Aan de slag zoals steeds met de stamboom of de genealogie van onze familie. Ik stel vast dat we met Anouk en Clarisse voorouders hebben,met name wel te verstaan,die tot 20 generaties ver gaan, tot 1520. Dat betekent dat,in die bijna 500 jaar, beide kindjes tussen de 248.176 en 496.352 voorouders hebben. We kennen er niet zoveel maar toch een heleboel en van vele ook een stuk waarachtige geschiedenis in de 15de eeuw, wat wel boeiend is. Pëter

  2. clarissejananoukmarie said

    @Peter: zeg wel!

Geef een reactie

