Joehoe voor Ivagomannen

mei 22, 2008

Ivago-vuilniskar-mannen mogen mij altijd vragen om een gunst. Ook al zijn ze stoer en tuuten ze met hun camion. En ook al stinkt hun camion op zwoele dagen als vandaag meer dan anders. Ik zwaai gezwind terug, vanop mijn fiets.

Ivago-mannen nemen mijn vuilnis élke week mee. En bovendien laten ze mij over aan het zebrapad. Drie keer al deze week. Als dat geen lof verdient.

Eén reactie to “Joehoe voor Ivagomannen”

  1. ventje said

    Marie,

    Ik heb vandaag je hele blog zitten lezen, van het begin tot nu, terwijl ik eigenlijk mezelf beloofd had duizend en één andere dingen te doen.
    Ewel, het was fijn en meer dan de moeite waard. Je schrijft heel vlot en ongelooflijk treffend.
    Meer van datte.

Geef een reactie

