’t Is weer feest!

mei 30, 2008

Een echt groot feest, deze keer. Met hapjes en chocomousse. En daar ben ik nu mee bezig zie. Aardappelen koken (voor aardappelkoekjes met zalm en dilleroom), pesto maken (voor pasta met pesto van zongedroogde tomaten), zalm in julienne snijden, eieren scheiden, chocolade smelten. Met veel hulp van marleentje, uiteraard.
En het ruikt hier wel lekker, moet ik zo zeggen. Alleen de hoeveelheden zijn moeilijk: hoeveel pasta kook je voor ongeveer 80 man? Hmmm…
Ik voel me gelijk een beetje een echte kok, vandaag. Een klein beetje maar.

4 Reacties to “’t Is weer feest!”

  1. tante ingrid said

    Succes en voor diegenen die mogen aanzitten : smakelijk!

  2. marleen said

    Mensen t’waren maar de voorbereidende werken hoor.Het echte werk was voor Marie
    Maar ’t leukste was het proeven mmmmmm zalig ze zullen morgen de vingers aflikken

  3. Oma said

    Als ik mijn terras inwijd dan mag jij toch eens komen koken voor mijn collega’s, afgesproken? Stel het wel vanavond. Anouk heel blij omdat bram en evita vanavond bij haar zijn… super om een nonkel te hebben zegt ze tegen mij..

  4. hoeveel pasta voor 80 man? dat kan je alleen vragen aan nonkel pasta hé, de kenner van pasta en choco.normaal 125gr natte pasta, dus droog een 75gr per persoon.

Geef een reactie

