Groen

juli 31, 2008

Wij hebben deugd van wat groen.
Niet een parkbezoek of zo. Maar echt groen, zoals bij grootouders.
Grootouders-groen. Met koffie, ijsjes en lekker eten.
Met duiven, ligstoelen en zwembad-water.

Oh ja, later wil ik ook zo’n trap als bij mijn meter. En eenzelfde kast. En het gevoel dat ik teruggekatapulteerd werd naar de jaren zestig.

7 Reacties to “Groen”

  1. Over zo een kast gesproken, Ikea heeft nu een lijn die er heel goed op lijkt. Wij hebben daar een kast van, en trekt heel goed op bovenstaande foto. Misschien eens een reden om te gaan naar ikea, want meestal ga je zonder 🙂

  2. Marie said

    @Herfstmensje: oh merci voor de tip, ik dacht al een keer een gelijkaardig model gespot te hebben in de Ikea. ‘k Zal mijn vent alvast waarschuwen:)

  3. annava said

    Ik heb die kast van Ikea ook nog willen kopen. Het is een mooie inderdaad

  4. nonkel said

    de kast van onze meter komt van Top Mouton in Proven, is 46jaar oud,is er maar één van gemaakt, en kostte toen een fortuin, dus zeker nu niet meer betaalbaar,want de deuren kunnen veranderd worden naar wit,gewoon door de binnekant te draaien.Ik schat dat je nu niet zou toe komen met 10.000€.als ook het salontafel, staat nog elk jaar in de knack.Design is dus nooit uit de mode.

  5. Marie said

    Wow, zo zou ik ze ook wel eens willen zien, met witte deuren. Ooit geprobeerd, nonkel?
    En over dat design: ik vind niet alle design mooi, maar voor deze kast wel: ik smelt gewoon, ik smelt.

  6. nonkel said

    vroeger deden we de witte deuren in de winter, kwestie van wat extra kleur te gevenin de sombere dagen.zal de eens veranderen en een foto mailen.

  7. Marie, zijn dat foto’s van bij je metje thuis ?
    Kun je niet wat foto’s van het beruchte bosje, het huis en eventueel van de mensen (als je dat niet te veel schending van de privacy is). Ben wel benieuwd na al die verhalen van jou. En je maakt altijd zo’n leuke beelden.

    Huguette

Geef een reactie

