Kassa 4.

september 22, 2008

Ik weet niet zeker of het café écht zo noemt, maar het ligt ergens op een marktje, niet zo ver van de Graanmarkt in Antwerpen. Het plein is recent heraangelegd, maar ik vergeet de naam.

Elke avond passeer ik er als ik in opleiding in ben. En het ziet er een beetje keigezellig uit, daar op dat terras. Als ik de volgende keer – met of zonder opzet – de trein naar Gent mis, dan nestel ik me daar.

4 Reacties to “Kassa 4.”

  1. Sarah said

    ik kom mee dan! 🙂
    dat is op de Ossenmarkt, inderdaad supergezellig daar

  2. clarissejananoukmarie said

    @Sarah: oh, inderdaad, ik heb er vandaag op gelet, de Ossenmarkt.’k Zal het nooit meer vergeten. Ah ja, ik laat je iets weten dan (misschien als ik weer zwanger ben, en op zoek ben naar een schoon geboortekaartje 🙂 )

  3. grappig, de kassa is idd heel leuk. Het lijkt klein binnen, maar als je er verder in doorwandeld, zal je ontdekken dat het echt diep naar achter gaat. Een aanrader dus!

  4. Sarah said

    ja, laat me zeker iets weten he 🙂
    als je nieuwjaarskaartjes wil: die kan ik je alvast bezorgen 😉

Geef een reactie

