40-uren-feest.

oktober 2, 2008

Ter ere van zijn veertigste verjaardag kreeg W. een verrassingsveertigurenfeest.
Het feest begon op vrijdagavond en liep uit tot diep in de zondagnamiddag.
Er was wat slaap voorzien, dat wel, maar voor de rest werd er vooral gefeest: met muziek, véél en lekker eten en een heerlijk weerzien met mensen van lang geleden.

Wij konden er, wegens ander leuk feest, enkel op zondagmiddag bij zijn. Maar zelfs dat was een feest op zich.
De bomma/oma/mémé had haar sporen nagelaten in de vorm van zelfgebakken wafels, een traditie in de familie.

Ik vond ze zo fantastisch dat ik bijna aan het bakken gezet had. Wat zonder wafelijzer moeilijk lukt. Ik koop mij er één, zodat ik hier ook wat traditie kan toevoegen in onze familie.
Op 6 november verjaart Anouk. Wafels krijgt ze, dat is zeker.

(Terloops: Binnenkort hier het recept van de suikerwafeltjes én lukken die mijn metje voor ons bakt)

4 Reacties to “40-uren-feest.”

  1. Sarah said

    Hoe origineel, zo’n veertigurenfeest! Mag ik het idee pikken?? 🙂

  2. clarissejananoukmarie said

    Sarah: go ahead! Ze startten om 19:68(8u08 dus), omdat dat zijn geboortejaar was. Ze hadden stiekem verlof geregeld op zijn werk en hem dan meegenomen met een smoes. Ze hebben gefeest en gegeten, oude dia’s herbekeken en zo meer. Het was geweldig!

  3. Sarah said

    Joepie!
    Trouwens, wanneer kom je naar de kassa vier? 🙂

  4. clarissejananoukmarie said

    Sarah: in november zal het zijn, ik moet in oktober heel weinig naar Antwerpen, en we hebben het razend druk. Dan bestel ik op voorhand mijn kaartjes bij jou, ok? 🙂

Geef een reactie

