Zoveel

april 4, 2009

kleed-doopfeestdoopjurkverkleindranonkelverkleindstoffen-etui-mme-zsazsa-verkleindzwierrok-mme-zsazsa-verkleindstof-noeks

1. de jurk. hij is misschien wel 50 jaar oud, van mijn grootmoeder en nu van mij. het wordt de jruk-voor-het-erg-late-doopfeest-van-mijn-dochter.
2. de jurk (2). op de kop getikt voor weinig geld.veel schoonheid in de plaats gekregen, want de snit en de extra’s zijn wonderlijk.
3. ranonkels zijn mijn lievelingsbloemen en ik heb het geluk jarig te zijn in de maand dat ze bloeien. ook tulpen en mengelingen gekregen. mjn huis staat vol bloemen.amai.
4. en 5. Mme Zsazsa zorgt gegarandeerd voor uren naaiplezier. merci voor de tips en patronen, Mme!
6. stof die ik net besteld heb bij Noeks, samen met het roodkapjessjabloon voor dochter die verliefd is op roodkapje. de roodkapjescape is hangende, dus. trouwens, bezoek Noeks eens, ze heeft leuke spullen en vlotte levertijden.

Nu nog een doopcape in elkaar krijgen, een doopdoek à la Anouk knutselen en we kunnen weer een eindje verder. Oef.

4 Reacties to “Zoveel”

  1. Rik Sohier said

    Ranonkel betekent charme,, voor een charmant Clarisje.
    Peter

  2. tante ingrid said

    Kleuren maken de man ( of vrouw )!

  3. Sarah said

    Goed he, Noeks? En ’t is nog een superlieveke ook 🙂 En wat zouden we toch doen zonder mme Zsazsa… Ik zeg: lang leve het internet!

  4. clarissejananoukmarie said

    @Sarah: Daar zeg je het!

Geef een reactie

