Terug

mei 17, 2009

Twee weken zonder externe communicatie kunnen deugd doen. Ik heb mijn mail niet gecheckt, mijn gsm uren, zelfs dagen niet aangezet, en ik heb al helemaal niet geblogd. Omdat mijn leven weer eens vol met andere dingen zat. Met weekend weg zonder kinderen en véél en lekker eten.
Met schone moederdaggeschenken en gebakken spek en eieren.
Met oefenen voor muziektoetsen en reikhalzend uitkijken naar bbq en lange weekends.

Het komt er allemaal aan en ik ben nog op zoek naar goede, vooraf te maken groentengerechten voor de bbq voor mijn schoonfamilie.
Wat er wél al op de menu staat: wortelen met koriander, witte boontjes met verse tomatensaus en allerlei salades. Gegrilde courgettes, wortelen en tomaat.

Hebt u nog andere suggesties?
Maar nu ben ik lekker terug.
Moest ik kunnen, ik zou zeggen, ik breng de zon met me mee.

6 Reacties to “Terug”

  1. Tante Evita said

    1. Gemarineerde champignons!
    2. Er staat hier nog een verwennerijtje voor jou te wachten… We brengen ’t binnenkort eens mee…

  2. Lila said

    Witloofsalade met honing, appel en appelsien !
    (witloof in kleine stukjes, even afspoelen met witte wijnazijn om kleur fris te houden, lepel honing eronder, appel in stukjes erbij, appelsien tussen de vliesjes uitsnijden en er incl. sap ook bij)

  3. annava said

    Zo’n dingen moet je niet aan mij vragen. Toch veel succes met het zoeken van receptjes.
    En leuk dat je er weer bent!

  4. veerle said

    Kan deugd doen, zo eens een tijdje ‘onderduiken’.

  5. Sarah said

    Ik ben ook blij dat je terug bent!

    Pasta met zongedroogde tomaatjes, fijngesnipperde ajuin, gebrokkelde feta, pijnboompitjes en eventueel wat rucola of basilicum(olie), peper en zout. Lekker! En dat kan je een dag op voorhand klaarmaken.

    Quiche? Tortilla?

    Als hapje: turks brood opensnijden en dan in kleine stukken, ricotta, honing en zonnebloempitjes erop!

    Mozarella en tomaat met basilicum.

    Of http://www.ah.nl checken natuurlijk.

  6. tante ingrid said

    Mosseltjes met fijn gesneden groentjes en wat witte wijn in papillot.Heerlijk!!!!
    Zo heb je ook vlug een eenvoudig voorgerechtje.

Geef een reactie

