Nog niet zo lang

februari 2, 2010

– enorm houden van pastelkleuren
– MontRoucous water nog liever drinken dan vroeger
– kilo’s gebakken bospaddestoelen kunnen eten
– groen de aller-aller-mooiste kleur vinden
– kunnen lezen met één hand, de linker deze keer
– het boek Graz van Bart Moeyaert véél te laat, maanden te laat, kopen in een onbekende boekhandel en het in het diepst van de nacht lezen met het mooiste meisje van de wereld op mijn arm.
– houden van Gent maar hevig verliefd zijn op Brussel, het is soms puberaal, mijn voorliefde voor onze hoofdstad
– later ongetwijfeld zeker in Oostende willen wonen
– zomaar met Jan naar ’t stad wandelen en rondneuzen in de Slegte
Een zwangerschap doet iets met een mens. Blijvende veranderingen teweeg brengen. Andere smaken ontdekken. Liefdes versterken. Tijd brengen.

Geen wonder dat een mens al eens doodop is.

3 Reacties to “Nog niet zo lang”

  1. Machteld said

    Dat van Brussel herken ik. Morgen weer een dag in Brussel werken, en ik verheug me nu al op de aanblik als ik uit het Centraal Station kom. En op de groet van mijn vriend de bedelaar: Encore une bonne journéé, madame. Genrewerkgroep morgen, dus geen tijd om over de middag gauw eens naar het Marktplein of de Munt te lopen. Maar dat doe ik zeker heel binnenkort eens.

  2. els said

    wat ben jij het leven aan het leven!!!
    Super!

  3. caroline said

    Grappig om dat bij iemand anders te lezen: maar ik wil later ook in Oostende gaan wonen: zoals in “later, als ik oud ben”.

Geef een reactie

