Pure Poëzie

maart 8, 2010

(Voor de vriendin die wel weet waarover het gaat)

Kobe kan toveren met eten.
Kijk maar.
Of beter nog, ga er eens eten.
Terwijl je er dan toch bent, slaap er misschien ook.
En als je er dan toch hebt gegeten en geslapen, dan kun je er misschien ook gaan wandelen. Niet van moeten, maar van gewoon doen. Je kunt er zelfs wat verdwalen, daar in de schoonste streek van de Vlaanders. Je moet beslist eens naar Kemmel wandelen, brood kopen in de bakkerij in Dranouter en in één van de typische cafeetjes iets gaan drinken.

Je kunt er zelfs je hart verliezen.
Geniet ook daar maar van.

3 Reacties to “Pure Poëzie”

  1. Sarah said

    Wanneer zijn we weg?…
    Zit ik hier met een broodje voor mn neus

  2. Marie said

    Héhé, als het van mij afhangt sebiet. Echt sebiet. Doen we dat ns in het najaar, please??

  3. Els said

    Eén van de moeilijkste dingen binnen ons huwelijk: een geheim bewaren voor elkaar!
    Nog 10 dagen draag ik dit met me mee. En, ik kom van 61! Ik sta versteld van mezelf. Of, is dit omdat we zo weinig tijd hebben? We gaan dat alvast goed maken.
    Bedankt voor de tips, ik breng je zeker verslag uit…
    En, mijn hart daar verliezen, samen met mijn lieve man wordt dat ons hart ;-)!

Geef een reactie

