I know

april 21, 2010

Ik moet dringend eens bloggen hé.
‘k Weet het hoor.

Maar met terug 5/5 te gaan werken en een babyke dat mij ’s nachts gelijk liever ziet dan overdag, is het rennen.
Rennen, rennen, rennen.
Om als een blok in slaap te vallen.
Mijn mail amper te checken.
Mijn cadeautje voor Kruimel voorzien van een briefje.

Nog een geluk dat mijn lief alles op zich neemt, inclusief koppige peuters entertainen.

Maar.
Er is beterschap in zicht. Want vrijdag komt mijn poetsvrouw (de nieuwe) voor de eerste keer.

En ik, ik sus mij met de gedachte dat ik mij vanaf dan minder moe zal voelen.
* lacht zichzelf op dit eigenste moment keihard uit*

14 Reacties to “I know”

  1. Tess said

    Doe maar op je gemakje, wij lopen niet weg.
    Daarvoor lees ik je veel te graag. 🙂

  2. caroline said

    Ik wou net hetzelfde schrijven als Tess!
    Neem maar rustig je tijd, alles valt wel op zijn plooi. En hoera voor de poetsvrouw! (ik zie die van mij heel erg graag)

  3. Oontje said

    Ik vind dat je blogtempo meer dan behoorlijk is voor een vrouw met een fulltime job en drie kinderen. Al mijn bewondering!

  4. Els said

    Marie, er zijn momenten dat je het gevoel hebt dat het leven een loopje met je neemt. En dan, plots voel je dat je het weeronder controle hebt. Alles loopt dan en je geniet geniet geniet.
    Maar, die eerste weken in een nieuwe situatie zijn zóóó vermoeiend. Ik herken het, geen tijd meer om te ademen lijkt het wel. En, juist dan moet je er tijd voor maken; om te zitten en eens naar jezelf te kijken…
    Jou kennende weet ik dat je zeer binnenkort je ritme gevonden hebt, je evenwicht terug hebt. De hulp van Jan en ook de nieuwe poetsvrouw zullen je zeker op weg helpen! Het grootste deel zal je zelf doen, vertrouw er maar op! Veel succes!

  5. nele said

    leve de poetsvrouw!
    die nachten, dat kan heavy zijn he, succes ermee, en voor je het weet is het weeral voorbij (enfin, zo lijkt dat achteraf gezien)

  6. Kruimel said

    Doe maar rustig. Laat jezelf geen dingen ‘moeten’ die niet nodig zijn.

  7. Nonkel Bram said

    en wij komen sebiet naar jullie en jullie drie lieve dochters!!!!!!!!! yess

Geef een reactie

