Hoogtepunt van de dag

juli 27, 2010

Het ijsje, samen met mijn oudste dochter,op ons koertje, terwijl de rest slaapt.
Zo’n uur of drie, simultaan, in de namiddag.

Het zou elke middag zo moeten zijn.

4 Reacties to “Hoogtepunt van de dag”

  1. tante ingrid said

    Ik kan het mij zo voorstellen!
    Geniet maar alle twee van jullie ijsje en jullie samenzijn.
    Tot morgen????!!!

  2. elisse said

    Een koertje! Zo lang geleden dat ik dat woord nog heb gehoord. Doet mij denken aan ons oud huis, waar we alleen een stenen koertje hadden als tuin.
    Heb ook zin in een ijsje nu, geniet er maar van met je dochter ’s middags 🙂

    • Marie said

      Wij hebben ook alleen maar een stenen koertje, maar doordat we dichtbij parken hebben én een fantastische straat, geeft het al veel minder.

Geef een reactie

