In onzen hof

augustus 3, 2010

Ik kon het niet laten.

Mijn lief, gespot door mijn broer en schoonzus, in het Keizerspark.
Hij heeft verlof voor de kinders terwijl ik werk.
Ik moet u niet zeggen hoe moe hij ’s avonds is, zeker?

‘Hij heeft stress, denk ik, mama’, fluisterde Anouk ik in mijn oor toen ik hen eventjes vervoegde tijdens mijn middagpauze.

17 Reacties to “In onzen hof”

  1. els said

    Zooo mooi! De veiligheid en rust van een papa, de aandacht voor het leven van een aanstormende meid, en dan die kleine lieve genietende Simonne. Moet een prachtig moment geweest zijn. Marie, je hebt de kracht om die mooie momenten te zien en mee te nemen. Fantastisch!

  2. tante ingrid said

    Typisch voorbeeld van een mannelijke zorgdrager…
    Gelukkig zij die dit kunnen!

  3. huguette said

    Zo ontroerend! Een tedere papa met zijn kinders, dat werkt altijd op het gemoed.
    En Simonne ziet er innig tevreden uit.
    Mooie foto, Marie.

  4. Sarah said

    OOOoooh…
    Zo zorgeloos (ondanks de stress…) genieten int gras met de schone dames

  5. Marie said

    Ik dacht dus wel dat jullie zouden lachen hé.

    • els said

      we hebben van jou geleerd alles in een mooi zonlicht te zien…waarom zouden we dan lachen? Ja, vertederd, dat ben ik!Een zalige glimlach komt spontaan op mijn lippen, samen met een warm gevoel in mijn hart!

    • tante ingrid said

      Helemaal niet!
      Geniet maar Jan van je vakantie.Er zijn al genoeg stresserende weken in het jaar!

  6. Joke said

    Sorry Marie, het is veel te schattig.

    (Ik ga vrijdag misschien naar Slekke, ik zal dan eens lachen :))

  7. Nonkel Bram said

    De kleinste, Karjonkel, lag zalig te lachen toen ze ons zag toekomen. Ze weet wat ze moet doen als ze een fototoestel ziet!

    Jammer dat we geen foto genomen hebben van het vertederend beeld van een papa met zijn drie dochters, waarbij de oudste de jongste voorduwt, en vader de middelste! Hoe ze op hun duizenden gemakken naar huis aan het slenteren waren.

    Bedankt nog eens voor de drie heerlijke wraps!

  8. Zalig beeld! (Vader en kids slapend in het park.)

    Even een vraagje: Oontje heeft het Unicef-stofje voor je meegenomen. Is dat ondertussen terecht gekomen? Je mag het geld met haar meegeven, dan komt het wel bij mij terecht.
    Ben benieuwd wat je er mee gaat maken. Hou je mij op de hoogte?

    Groeten uit Gent,
    Mme Li

  9. marc ogiers said

    De leeuw slaapt dan wel, maar hij slaat zijn sterke arm beschermend om zijn kroost! Wee de onverlaat die hen durft te krenken…
    Trouwens de eerste keer dan we Jan eens zien verschijnen op je blog Marie. Memorabel Moment.

  10. Louise said

    🙂 Slaapkop!
    Nee, serieus, wat een héérlijk moment!

Geef een reactie

