Bijna terug

augustus 7, 2010

De lach van de oudste.
De knuffel van de waterpokkenmie.
De gil van de kleinste,
of de zoen van mijn lief.

Ik weet niet waarnaar ik het meest verlang.

Maar ik zal blij zijn als ik de bel hoor.

2 Reacties to “Bijna terug”

  1. els said

    Diegene die dicht bij je staan missen, aftellen tot ze terugkomen! Het kan een beetje pijn doen maar…het wil z√≥veel zeggen!
    Ik tel ook af tot woensdag, dan komt mijn prins terug. Op die dag vertrekken onze drie dametjes en wordt het opnieuw aftellen! Het wordt voor mij “herkanaliseren” van energie gedurende die tien dagen met onze twee jongens alleen (ik besef pas dat ik dan in grote minderheid zal zijn!).
    Leuke dag voor jullie samen!

Geef een reactie

