Dat had ik nog niet verteld

augustus 9, 2010

Of wel, ik weet het niet meer zo goed.

Af en toe duik ik eens achter mijn naaimachine.

Om feestkleedjes te maken voor feestvarkens.

Ik heb eerst een plooirokje a la Mme Zsazsa gemaakt, en daar dan een bovenstukje aangestikt. En dat lukte bijzonder goed.

Maar dat kun je allemaal vinden op mijn FlickrAccount. Ik had dat eigenlijk graag eens een beetje geïntegreerd met elkaar, maar ik kreeg mijn blognaam niet goed, en ik wil af van dat melige Kleine en Co. Ik wil dat mijn blog Vertellementen.be wordt, maar niemand kan mij helpen. Dus leven mijn 2 werelden op het net dan maar netjes gescheiden van elkaar. Tot ik een oplossing vind.

13 Reacties to “Dat had ik nog niet verteld”

  1. Ik had ook nog niet verteld hoe geweldig schoon het wel niet is!

    Ik kan je spijtig genoeg niet helpen met al dat bloggedoe, maar vind Vertellementen wel een keitoffe naam!

  2. Tess said

    Prachtig! Zowel het jurkje als de foto’s als je dochter!

    Ivm je vraag, ik ga er nog eens naar zoeken. Wat je bijvoorbeeld wel kan doen is een hele nieuwe blog maken met dezelfde gebruikersnaam en ik denk wel dat je je berichten dan kan importeren. Maar ik zoek er nog eens naar. 🙂

    Ik heb je trouwens een mailtje gestuurd.

  3. nele said

    mooi! schattige dochter ook! en de nieuwe naam vind ik ook plezant

  4. els said

    Marie, mooi mooi mooi! Moet een kick geven, dat zelf maken en dan je dochter zin schitteren!

  5. tante ingrid said

    Mooi dametje in een héél mooi jurkje!
    En ja, prettige naamdag, Clarisse.We zijn vandaag 11 aug en dan vieren we de heilige Clara.

    • anouk said

      dag mama alles goed wat een mooie foto ik ben nu op de computer in mallorka en als ik dat zie mis ik jullie opeens heel veel doe je de groetjes aan jan

      P.S.zet je ook een foto van simonne

      daaaaaaaag anouk *******************

      • tante ingrid said

        Anoukje

        Wat mooi van jou: dat echte familiegevoel!
        Niet aan toegeven, straks zijn we weer allemaal samen en staan andere leuke dingen op het programma.
        Maar ik vind het werkelijk super van jou om zo aan je familie gehecht te zijn.
        Vele groetjes en dikke kus!

      • tante ingrid said

        OOk vele groetjes aan oma en dikke kus.
        zeg ook mar aan oma dat nonkel Bram en tante Evita het hier superluek vinden in de streek en in haar huis!!!!!

      • tante ingrid said

        Correctie : maar en superleuk…

  6. Amai, dat is supermooi!
    En wat een lieve, knappe dochter! Ze lijkt heel erg op jou, vind ik! Dat mondje!

Geef een reactie

